Dostava dokumenata koji su uvjet za upis u prve razrede u određeni program obrazovanja Srednje škole Hvar za razredne odjele u Hvaru i Jelsi zaprimat će se u prostorijama škole i to u terminu: 11. srpnja 2024. (četvrtak) od 9-12 sati i 12. srpnja 2024. (petak) od 9-12 sati.
Dostava dokumenata potrebnih za upis može se izvršiti i elektronskim putem na sljedeći način:
1) Upisnica (obvezno za sve učenike) – dostavlja se elektronski putem srednje.e-upisi.hr ili dolaskom u školu na propisani datum
2) Potvrda liječnika školske medicine - dostavlja se putem elektronske pošte na mail adresu srednje škole ili dolaskom u školu na propisani datum
3) Potvrda obiteljskog liječnika ili liječnička svjedodžba medicine rada - dostavlja se putem elektronske pošte na mail adresu srednje škole ili dolaskom u školu na propisani datum.
e-mail adresa škole: ured@ss-hvar.skole.hr
Organizacija nastave u razdoblju od 12.travnja 2021. do 17. travnja 2021.
Autor: Administrator , 9. 4. 2021.
Dragi učenici i poštovani roditelji,
obavještavam vas da je Stožer civilne zaštite Splitsko-dalmatinske županije nakon obavljenih konzultacija sa Stožerom civilne zaštite Republike Hrvatske i Ministarstvom znanosti i obrazovanja, 8.travnja 2021. godine donio Odluku kojom se nalaže održavanje nastave u srednjim školama u SDŽ u razdoblju od 12.travnja 2021. do 17.travnja 2021. godine kako slijedi:
- za sve učenike srednje škole (uključujući i maturante i učenike završnih razreda trogodišnjih strukovnih škola) - nastava će se izvoditi na daljinu - Model C
Također, obustavlja se održavanje praktične nastave u školskim objektima za sve učenike srednjih škola koji su u obvezi obavljati stručnu praksu.
Nastava u drugom tjednu počinje u popodnevnom turnusu. U slučaju promjene epidemiološke situacije te eventualne nove upute za organiziranje nastave bit ćete na vrijeme obaviješteni.
Srdačan pozdrav!
Saša Paduan, ravnatelj SŠ Hvar
Organizacija nastave u razdoblju od 12.travnja 2021. do 17. travnja 2021.
Autor: Administrator , 9. 4. 2021.
Dragi učenici i poštovani roditelji,
obavještavam vas da je Stožer civilne zaštite Splitsko-dalmatinske županije nakon obavljenih konzultacija sa Stožerom civilne zaštite Republike Hrvatske i Ministarstvom znanosti i obrazovanja, 8.travnja 2021. godine donio Odluku kojom se nalaže održavanje nastave u srednjim školama u SDŽ u razdoblju od 12.travnja 2021. do 17.travnja 2021. godine kako slijedi:
- za sve učenike srednje škole (uključujući i maturante i učenike završnih razreda trogodišnjih strukovnih škola) - nastava će se izvoditi na daljinu - Model C
Također, obustavlja se održavanje praktične nastave u školskim objektima za sve učenike srednjih škola koji su u obvezi obavljati stručnu praksu.
Nastava u drugom tjednu počinje u popodnevnom turnusu. U slučaju promjene epidemiološke situacije te eventualne nove upute za organiziranje nastave bit ćete na vrijeme obaviješteni.
Srdačan pozdrav!
Saša Paduan, ravnatelj SŠ Hvar
Srednja škola Hvar
Kroz Burak 81, 21450 HVAR
tel. 021/717 -138
srednja-skola-hvar@st.htnet.hr
email ravnatelja : sasa.paduan@skole.hr
Izdvojena lokacija Škole u Jelsi
Pelinje b.b., 21465 JELSA
Voditeljica računovodstva : 021/761-500
Tel.voditeljice u Jelsi: 021/717-589
Tel. stručnih suradnica: 021/761-157
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |