U projektu I, You, We, Mediterranean Citizens sudjelovalo je pet škola iz mediteranskih zemalja: Francuske, Italije, Grčke, Španjolske i Hrvatske. Učenici su istraživali starogrčke i rimske ostatke svog prostora, predstavili rezultate partnerima i usporedili nasljeđe mediteranske kulture. Pomoću ovog projekta na europskoj smo razini promovirati naš jedinstveni lokalitet Starogradsko polje koji je na popisu UNESCO-ve svjetske kulturne baštine. Ovo strateško partnerstvo bilo je posebno i po tome što nije uključivalo samo škole, već smo dio aktivnosti proveli s partnerom MUCEM – Muzej europskih i mediteranskih civilizacija. Arhitekt i umjetnik Olivier Bedu iz MUCEM-a proveo je tjedan dana s našim učenicima kako bi upoznao njihov zavičaj. Rezultat tog druženja bila je skulptura, izložena u muzeju u Marseillu u lipnju 2016. godine za vrijeme stručnog susreta učenika u Francuskoj.
Prvi transnacionalni sastanak održan je u malom mjestu Bevons u Francuskoj od 4.-8. studenog 2015. Sudjelovale su tri nastavnice iz naše škole i tijekom kratkog boravka u školi koordinatora upoznale su projektne partnere, zajedno su dogovorili pojedinosti za provedbu projektnih aktivnosti, izabrali su logo i maskotu projekta te posjetili MUCEM – Muzej europskih i mediteranskih civilizacija u Marseillu.
Umjetnik i arhitekt iz Muzeja civilizacija Europe i Mediterana (MUCEM) iz Marseillea, Olivier Bedu posjetio je učenike Srednje škole u Jelsi s kojima je odradio terenski rad i nekoliko radionica.
Cilj projektne aktivnosti bio je na pripremljenoj karti Jelse označiti mjesta socijalne interakcije lokalnog stanovništva. Ono što je arhitekta zanimalo je prostor svakodnevnog života učenika, kuda se kreću i na kojim se mjestima sastaju. Učenici su tako, tijekom šetnje Jelsom, Olivieru objasnili svoju percepciju urbanog prostora, a nakon toga je, tijekom radionice, Olivier Bedu predstavio učenicima taj isti prostor iz perspektive umjetnika te im objasnio važnost mikro-arhitekture u prostoru. Učenici su tijekom radionica zamislili i skicirali konstrukciju koja bi upotpunila javni prostor (na trgu, u parku ili nekom drugom javnom mjestu), odabrali su prostor,materijal i boju konstrukcije, potom su identificirali namjenu konstrukcije s obzirom na činjenicu da konstrukcija mora imati namjenu socijalne interakcije i karakteristike mediteranskog prostora.
Nakon povratka u Francusku,Olivier Bedu je s učenicima škole partnera EREA de Haute Provence izradio tu konstrukciju.
U lipnju 2016. u Francuskoj je održan susret učenika škole partnera prilikom kojeg su svi sudionici projekta posjetili MUCEM i izložbu na kojoj je bila izložena konstrukcija.
Na drugom susretu učenika u Bevonsu na jugu Francuske sudjelovalo je šest učenika i dvije nastavnice. Upoznali su školski sustav koji ima sasvim drukčiji način rada, posjetili su povijesne znamenitosti u gradićima Sisteron in Arles (Pont du Gard) te poznatu tvornicu prirodne kozmetike L'Occitane. Zadnji dio susreta proveli su Marseillu gdje su posjetili muzej MUCEM i izložbu sa skulpturom koja predstavlja naš projekt, a izradio ju je Olivier Bedu u suradnji s učenicima ovog projekta.
Na trećem susretu učenika u Jelsi sudjelovalo je 30 učenika iz partnerskih škola i 15 učenika iz naše škole. Posjetili su najvažnije arheološke lokalitete iz rimskog i starogrčkog razdoblja, muzej i Starogradsko polje. Sve su to prošli vozeći bicikle kroz polje od Vrboske do Staroga Grada. Također su posjetili Hvar, Split, Solin, Humac, išli su do Grapčeve špilje te sudjelovali u zanimljivim radionicama izrade suvenira od lavande i ukrašavanja paprenjaka.
Srednja škola Hvar
Kroz Burak 81, 21450 HVAR
tel. 021/717 -138
srednja-skola-hvar@st.htnet.hr
email ravnatelja : sasa.paduan@skole.hr
Izdvojena lokacija Škole u Jelsi
Pelinje b.b., 21465 JELSA
Voditeljica računovodstva : 021/761-500
Tel.voditeljice u Jelsi: 021/717-589
Tel. stručnih suradnica: 021/761-157
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |